anniversary

uwais

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, July 10, 2013

Hantaran Tunang Hijau Emerald+Putih

salam..
agak lama aku x update blog ni..
bukan xdak benda nak cita tp xdak masa lak..
ari ni aku nak share sikit hantaran yang aku buat minggu lepas..
barang semua orang tu beli.. aku just hias ja sket2..
2 malam ja aku ambik masa siap kan benda ni..

  
antara 4 yang dah siap gubah.. semua sekali 7 bekas.. tambah buah, kek dengan sirih junjung..
kawan aku yang nak warna ni padahal yg nak bertunang abg dia.. abg dia sruh buat warna turqoise.
tp masa kat kedai bunga tu dia bersungguh-sungguh nak warna ni.
mula2 pening gak la sebab x pernah buat warna ni..
tapi belasah ja la..

ni handphone S4 ngan jam tangan channel.. baru bertunang dah dapat handphone.. syoknya..

yang ni bekas cincin ngan bekas buah..

 ni lak coklat homemade yang aku sempat buat..
dah lama x buat benda ni.. stop masa mengandung lagi.. 
tp kalau orang tempah sket2 tu boleh la nak buat..
buat kalut2 sebab anak lak tak sihat masa ni..


 kesian la kat budak ni.. ibu tak dan nak tengok..
uwais ni jarang demam tapi masa ni demam ble tahan panas gak.
nasib baik la abah dia sporting tolong jaga uwais sampai aku siap buat hantaran.
lepas ni ada lagi hantaran nk kena buat..
nanti ble update lagi.

see yaaa...

4 comments:

  1. bakat terpendam nih.. hehe
    nureen pon sllau buatkan hantaran utk kwn2 gak hehe..
    mmm nyum2 nak choclate tue.. nureen dok teringin nk belajaq buat choclate tue, sbb pernah dpt kwn bg dia buat sndrik gak sedap, sure yg wahida ni pon sedap :)

    ReplyDelete
  2. Senang ja nk buat coklat 2.. nanti wahida ajaq.. hehehe.. nk sedap kna pilih coklat yg sedap ja..

    ReplyDelete