anniversary

uwais

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, June 21, 2013

makan.. makan.. makan..

wah... da cantik blog saya.. atas pertolongan seorang kawan.. makaseh ya nureen tlg menambah kecantikan blog saya ni.. saya budak baru belajar.. i loike pinky.. mcm tau2 ja saya minat pink kan..
yang tu sal blog.. ni nk cta sal mkn lak..
pas blik keja td ambik uwais kat umah mami then terus p giant bayan baru..
mula list nk beli pampers la.. nestum la.. dan mcm2..
masa ambik duit kat tingkat atas giant 2 singgah merata.. dan terjumpa baju raya.. try cantik gila.. tp abahnya x bg beli. dia kata mahai sgt.. mlm ni dok teringat lg baju 2.. RM 220.00 di Butik NEP. x ingat nak snap gmbq sb blom jadi habit lg.. hahaha..


muka uwais masa jln-jln.. hahaha.. masam ja sb ngantuk..
then kami singgah mkn kat food court.. jumpa lak durian creape 6 biji RM 12.00.
husband sgt teringin.. beli la jgk..



uwais pun sibok jgk nk makan.. rasanya biasa2 ja.. sb pernah mkn yg lg sedap..

bila uwais da boring terpaksa la pujuk dgn benda ni.. baru la nak diam.. gambaq kabur sb bnda 2 bergerak..
and the next menu..

chicken chop kat foodcourt ni boleh tahan..  ini menu petang.. dan menu malamnya.. kul 12 tepat..
nasi tomato batu lancang.. kat sini mkn mmg best.. masa mengandung dulu aku sgt la suka mkn kat sini.. tapi kena bersabaq la sebab kedai ni bukak pukul 11.30 mlm.. pastu kena beratoq panjang..

ha.. panjang kan..  
blik umah menyesai sb rosak diet aku..
maaf klau entry ni membosankan..
bdk baru belajaq la katakan..

No comments:

Post a Comment